Decoupage.

wtorek, kwietnia 23, 2013

Cześć c:
A więc,wczoraj mnie nie było prawie cały dzień w domu , a wieczorem byłam zmęczona i poszłam wcześniej spać więc nic nie dodałam.A dziś jeszcze byłam w mieście i kupiłam coś co mi brakowało :3 Mam na myśli farbę podkładową i varnish do decoupage'u.Yay ! xD Ogólnie mam wszystkie takie podstawowe rzeczy czyli farba podkładowa,varnish i klej z werniksem.Klej kupiłam wcześniej.Jutro ale jeszcze dziś może wstawię zdjęcie tego xD Dzisiaj nie mam rysunków żadnych.Od początku tego tygodnia jestem rozkojarzona.Nic mi nie wychodzi przez to.Spowodowane jest to pewnym bardzo ważnym dla mnie wydarzeniem.No niestety przez jakiś czas będę raczej wstawiać troche dawniejsze prace.No dopóki nie wyjaśnię tego co muszę i nerwy opadną to raczej tak będzie.To nic,dalej będę wstawiać xD To tez,mimo,że nie mam żadnej pracy to chce chociaż dać znak,że angażuję się xD Teraz właśnie spróbuję coś nabazgrać.
Pa :3

You Might Also Like

0 komentarze