Czaszka + Oł jea ! xD

niedziela, kwietnia 21, 2013

Cześć ! :3
Ahhh,wyspałam się dzisiaj xD Był dzisiaj bardzo...bardzo takie dzień nerwowy xD Na jutro mam tą pracę na konkurs oddać a jeszcze jej nie skończyłam.Czuje,że będę zarywać nockę.No ale cóż,poświęcę się.Otóż to dzisiaj wstawiam obrazek,który...można powiedzieć,że sam z nudów się narysował w domu ale i na lekcjach xD
Jeden element z prawej strony na dole jest nieskończony,no tak lekcja się skończyła xD 
Czaszka była robiona w domu przez kilka godzin , reszta na lekcjach . 
Narobiłam się przy czaszce tyle czasu , że nie wiem.Ale jaka byłam dumna jak to skończyłam.To także była praca jedna z pierwszych tym "sposobem",że tak nazwę.Efekty są wiec warto poświęcić troche czasu.No dobra...czasu to więcej niż "trochę" xD 
A co może oznaczać "oł jea" w tytule?
Wyświetlenia ! Jest już ponad 1000,mimo,że to nie wielki wyczyn ale jestem szalenie zadowolona i dumna xD Przede wszystkim z tego,że ktoś czyta mojego bloga.Nawet taka cyfra mnie uszczęśliwia,bo wiem,że moja praca jaką wkładam tutaj nie idzie na marne i ktoś przynajmniej popatrzy na moje prace.Nie ważne czy mu się podobają,czy nie.Mimo to jestem szczęśliwa : 3
Jutro postaram się coś wstawić.
Pa : 3 !

You Might Also Like

0 komentarze