Nuda w autobusie.

sobota, kwietnia 20, 2013

Heloooł ! xD
Wybaczcie,że nie dodałam nic wczoraj ale nie było mnie w domu cały dzień..i całą noc.Byłam u Madzi , Madzii , MAADZI.Na noc.No i ogólnie było fajnie i ten.No nie miałam jak czegokolwiek wstawić i narysować.No ale oczywiście,że ja zawsze coś znajdę : D Otóż to,można się spodziewać wszystkiego po nazwie posta. Gdy czekałam na autobus ogarnęła mną taka nuda,że usiadłam na ławkę,wyjęłam długopis i zeszyt no i zaczęłam coś bazgrać.Obrazek jest oczywiście nie skończony bo autobus przyjechał.Ale jak na pracę w niecałe 10 minut,czy też około 15 to jestem początkiem zadowolona :3


Jutro postaram się coś dodać.Nie wiem do końca co ale wymyśli się xD Często rysuje.Na lekcjach,jak się uczę to coś zawsze w kąciku.
A po za tym,w piątek gdy pisałam "test" i było tam cos o stopach metalu i miedzi (z techniki) narysowałam mnie w wersji chibi z elfimi uszami i różdżką krzyczącą " Krasnoludy ukradły mi miedź!" i obok taki krasnolud z kilofem XD Ah te moje pomysły.No cóz.Ciekawe jak tam będzie przy sprawdzaniu taki mały bonus xD Za duzo gram w gry mmorpg...........No cóż,Ja lecę : 3
Pa :3

You Might Also Like

0 komentarze