Praca Konkursowa part 2. - Wiking - nowe tło bloga. + Nagroda.

środa, kwietnia 17, 2013

Cześć c: !
Ahh..dzisiaj tylko 5 lekcji : D Ogólnie to dzień taki przymulony.Moja przyjaciółka stwierdziła,że zawsze w każdą środe wyglądam jakbym miała doła,nic mi się nie chce iwgl xD Ale cóż,trzeba się nauczyć na bardzo wazny sprawdzian z polskiego na jutro.Ale spokojnie,jestem przygotowana damy radę :3
Dziś ogólnie zacznę od nowego tła bloga.Tamten był niedopracowany i mi się..już nie podobał xD Ale wczoraj tak usiadłam wieczorem po wstawieniu notki i oto nowe tło.Jestem z niego zadowolona,mam nadzieję,że się podoba : 3

Teraz przestąpimy do Wikinga.Otóż to zadamy sobie pytanie co mnie zainspirowało żeby narysować wikinga?Oglądałam w salonie przez chwilę "Lol - 1000 sposobów na śmiech" jak mnie pamięc nie myli.I była tam scenka z wikingami XD Jako,że ich hełmy mają rogi to bardzo przykuło moją uwagę dlatego,że to takie moje klimaty xD
Można powiedzieć,że specjalnie nie dodałam,że to jest Pani Wiking XD
Próbowałam ogólnie zrobić taki efekt na rogach takiego połysku jest taki dość zauważalny.Włosy oczywiście rude.Oraz Hełm , chciałam zrobić coś takiego w kolorze rdzy itp.

.Praca Konkursowa.
Otóż to miałam wstawić przebieg malowania pracy na konkurs o Warmii . Dzisiaj będę właśnie brać się do roboty,wczoraj niestety nie mogłam kontynuować,dzisiaj tez może się nie wyrobię ale zobaczymy jak pójdzie nauka c :

Może być mało zauważalne ale każdą większą pracę szkicuję kredką.Dzięki temu uzyskuje kolor twarzy i reszty ciała .Ogólnie dłoń mi trochę nie wyszła,jest za mała a ręka troche za chuda.Ale lepiej niż za bardzo długa i za wielka.Także widać jeszcze nad tym posiedzę a mam czas do końca tygodnia.

+
.Nagroda.
Otóż to w styczniu tego roku otrzymałam nagrodę za udział w konkursie,dostałam wyróżnienie . Praca była robiona na szybko,na prawdę.Mama mojej przyjaciółka wpadła na pomysł bym też coś narysowała , dowiedziałam się ogólnie o tym w termin oddania prac i w dniu kiedy się dowiedziałam o konkursie xD
Temat był " Ulubiona postać z gry,filmu lub książki" Jako,że w planach miałam narysować coś innego przerobiłam ją i przedstawiłam jako postać z gry Miku Hatsune xD TAK WIEM MIKU TO NIE POSTAĆ Z GRY TYLKO VOCALOID ALE KTO TAM WIE NO NIE? XD Nikt się nie skapnie z tego mojego zadupia xd...


Praca robiona w niecałe 10 minut a może i mniej,zwykłymi najzwyklejszymi kredkami xD Ale dostałam ciekawe nagrody : dwa specjalne ołówki,gumkę chlebową oraz duży szkicownik.Prześlę foto nagród :3


Kubek kawy,4934098452 zeszytów i notatek i laptop xD Mam nadzieje,że prace się podobają.Liczę na komentarze , wejścia itp.Bardzo mi zależy na tym blogu,poświęcam mu dużo czasu i pracy : D 
Sayoo ! : 33


You Might Also Like

0 komentarze