Suzett z opowiadania. + postępy.

niedziela, maja 12, 2013

Cześć c:
Otóż to tematem dzisiejszego wpisu jest....Suzett - główna bohaterka opowiadania mojego i mojej przyjaciółki Agaty . W tej chwili mamy przerwę w pisaniu .Na początek chciałabym Wam ukazać ją rysowaną na początku stycznia tego roku :


Można powiedzieć,że klasyczna moja autorska manga.

Dlaczego pokazałam to? Dlatego,że kilka dni temu wpadłam na pomysł namalowania tego jeszcze raz....ale w sposób jaki narysowałabym to w obecnym czasie.Mozna powiedzieć,że jest to porównanie jak rysowałam na początek roku , a jak rysuję jakieś 5 miesięcy później.



Jestem dumna z osiągniętych możliwości w ciągu tych nie całych 5 miesięcy.Praca była rysowana w taki sam sposób jak poprzednia a jednak się różnią.
Wniosek : Dumna rozpiera Klaudię,że nie wiem XD

Zapraszam do zadawania pytań:
Oraz do przeglądania :

Sayo c;




You Might Also Like

0 komentarze