Nowe plany - wygląd.

sobota, listopada 29, 2014

Upodobania,zachcianki to jednak skomplikowana sprawa.
Z dnia na dzień chcemy czegoś nowego,coś innego może nas zainteresować i nam się spodobać.Ja należę do ludzi,którzy cały czas chcą coś zmieniać głównie w swoim wyglądzie.Kiedy ostatnio pisałam notkę o tym ( post 1 , post 2 ) po części moje plany wdałam w życie.

Co do włosów to przefarbowałam je na ten czerwony odcień,tzw. dokładnie najpierw pofarbowałam na "Bakłażana" szamponetką.Jako,że dziwnym cudem zeszła mi pierwszy raz tak szybko resztkami pianki różowej je pofarbowałam.Jednak miałam zrobione tylko połowę bo jej zabrakło..to wzięłam fioletową piankę xD Wyszło prawie idealnie na pół.Teraz noszę z odrostami rudo - brązowe.

Szamponetka,kolor "Bakłażan"
Pianka różowa i fioletowa.
Bardzo,bardzo żałuję ścięcia boków.Nie mogę już wytrzymać i je zapuszczam tak jak grzywkę.Chciałabym mieć długie włosy,tak gdzieś solidnie za piersi i przedziałek.Dlatego chociaż do momentu odrośnięcia boków podczas moje kuracji włosów (głównie wypadanie bo garściami wyczesuje włosy) chciałabym mieć dreadlocki.Tak,znów wzięła mnie na to ochota.Głównie dlatego,że podczas ich noszenia nie miałabym większego problemu z nimi oprócz mycia.Myślę o napisaniu notki o dreadlockach.
Znów wzięła mnie mania na "inne" brwi.Nie chce ich golić całych ale unosić.Jednak prawdziwy łuk brwiowy to nie dla mnie xD Zostawiłabym gdzieś połowę,oczywiście "wymodelowałabym" je odpowiednio regulacją.

Chcę zrobić z brwiami jak powyżej.Zdjęcie z 8 czerwca
Chce podjąć się różnym kuracjom.Dokładnie zależy mi na wzmocnieniu włosów.Myślę też aby wziąć się znów za swoją cerę.Ostatnio tak mnie zaczęło wysypywać,że doznałam szoku.W najbliższym czasie kupię Kwiat Bratka  i planuję zakupić odżywkę do paznokci.
Co to ubrań to wszystko jest jak było.Mój styl ubioru praktycznie się nie zmienia.
W najbliższym czasie może zrobię sobie również labreta ! ♥

Instagram : lady_cube


You Might Also Like

0 komentarze