zamówienia

ZAMÓWIENIA.

niedziela, lutego 16, 2014

Witam drogich czytelników.
Już dawno się zbierałam by napisać ten mały.. komunikat o tym iż postanowiłam rysować na zamówienie.
W ostatnim czasie kupiłam sobie nowe ołówki, o których napiszę w najbliższym poście. Więc postanowiłam, że wykorzystam mój nowy nabytek i rozgłosiłam kilku moim znajomym o mojej małej '' firmie ''.
I tak już jedno zamówienie zrobiłam, jestem w trakcie drugiego.
Wszystkie prace są w antyramach. Zamawiający podaje mi jaki ma być format ( by wybrać rozmiar antyramy ) oraz czy dany rysunek ma być kolorowany czy ma być w formie szkicu. Oczywiście dokładnie też proszę mi opisać to co chce mieć narysowane. Można też wysłać jakieś zdjęcie / obrazek.
Na obecną chwilę zamówienie kosztuje 26 zł.
W moim mieście antyramy są dużo droższe niż w internecie. Do czasu kupienia antyram z allegro cena będzie taka jak wyżej. Po kupnie będą one kosztować 20 zł.
Możliwa jest wysyła, wtedy doliczam te kilka złotych za przesyłkę.

Pierwszym zamówieniem był różowy pudelek. Rysowałam go dla mojej młodszej koleżanki i była zadowolona. : 3

Oczywiście rysuję też arty mangowe. Jestem w trakcie rysowania takie zamówienia.
Zapraszam do zamawiania :3

You Might Also Like

0 komentarze