Z dnia

Wycieczka po bułki do Biedry.(notka z 17.02)

czwartek, lutego 20, 2014

Od czasu otwarcia w Jezioranach Biedry praktycznie cały czas z Gosią tam chodzimy.
Przeważnie zakupy typu : jogurt, płatki, moja kaszka, itp, itd.

Zdjęcie robione jakiś czas temu, pod biedrą 8 ) z Lamą. Ah ponczgi.

Dzisiaj ogólnie z Gosią byłyśmy bo miała ona na celu kupić sobie do ćwiczeń. Ah ta Biedra, tak bardzo się przydaje. Ostatnio kupiłyśmy naklejki z kotami ~ 
Dzisiaj w czasie przerwy przed druga lekcją rozmawiałam z Anią gdyż usiadła obok mnie i zaczęłyśmy mówić o bułkach z Biedry ( co ta biedra, cały czas tylko ona ) i jako, że mieszka naprzeciwko to gdy idzie do szkoły zachodzi wcześniej sobie coś kupić. Dała mi do spróbowania bułki z syropem klonowym, która ( nawet pamiętam ile kosztuje ) kosztuje 1,79 zł 8) Jest taka pyszna, że kupiłam sobie aż dwie. Do tego soczek, batona i gumy orbit. Stwierdziłam, że przerzucam się na rzucie gumy. Ah te zmiany..



You Might Also Like

0 komentarze