Z dnia

Czo ta Klaudia,czo ten polski?

czwartek, października 24, 2013

Kolejny wieczór/noc (?)
z nauką 8)
Czyli walony polski.

Dzisiejszy dzień dość miło spędzony jednak trochę zabiegany. Miałam dzisiaj tylko 6 lekcji bo teraz była kolej chłopaków na wdż. 8 ) Wróciłam,nawet nie zjadłam tylko przebrałam się w ciuchy na zajęcia i pojechałam z wujkiem. Podwiózł mnie oh jaka dobroć z jego strony. Kupiłam sobie zupkę i bolero i poszłam do szkoły. Tak, jestem geniuszem xD Bolero jem a tak zimno. Ogólnie bardzo podoba mi się obraz, który teraz maluje na zajęciach. Też wzięłam płótna by zamalować i nabazgrać coś na nich nowego. Pani też dała mi przykłady obrazów bo moja mamusia sobie zażyczyła bym jej coś namalowała do salonu. Znów nie udało mi się przemeblować pokoju już któryś dzień z rzędu ale dzisiaj i zajęcia, mama gdzieś pojechała, wczoraj znajomi do nich przyjechali i wgl. Może jutro się uda. Ale zrobił mi się znów bałagan..... co jest dziwne bo rano jeszcze czysto było ~ Tak bardzo prawdziwe ~
No nic, czuję jesień. Czuję zmianę. Czuje się dziwnie. Wgl to zrobiłam sobie zdjęcie w kucykach i okularach, nawet mi się podoba : < Zostałam nazwana hipisem, takie dafuq. 




AAAAAAAA. MUSZE NAPISAC LIST NA ANGIELSKI. MATKOKOCHANA . nie wytrzymam. Tyle tego jest ~

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Boże, jak ja chciałabym mieć taki talent. ;A; Cudowne!
    + piękne te zdjęcia. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lata ćwiczeń,płaczu i krzyku xD Dziękuję bardzo,miło mi to słyszeć ! ♥

      Usuń