Z dnia

Rodzice - ninja.

poniedziałek, sierpnia 26, 2013

Ola Ty frajerze. part 2.
Ja spie,słucham telefon dzowni jebut z łóżka patrze "Ola Jezus" *tak,zgadza się tak mam ja podpisaną ale musze zmenić na "Frajer"* no odbieram i ogólnie to rozmowa na temat koncertu z środę. 
- O obudziłam Cie?
- No
- To świetnie...[...]
Dzieki Ola,jak Ty się troszczysz. No i miałam sobie juz rozmawiać z rodzicami ale patrze, że nikogo nie ma. A oni do Oln. sobie pojechali wgl jak ja spałam. Coś często ostatnio znikają bez powiadomienia mnie o tym a na mnie krzyk był, że wczoraj jak poszłam do Gosi karteczki czy czegoś nie zostawiłam. : C Tak bardzo musze czekać a tam bardzo chce mi się spać. Jebne się zaraz chuuuuj tam.  Hohoho musze zrobić dzisiaj sobie maseczkę na ryjca. O wczoraj robiłam to *głupia* zrobiłam sobie zdjęcie.


Cóz za piekność.BEZ SKOJARZEŃ + nie patrzeć na tą ścierę i nieudany obrazek z tyłu.
Normalnie jak....


Grumpy cat. ♥

Uwielbiam tego kota.


You Might Also Like

0 komentarze