Z dnia

Spam,spam.

środa, lipca 17, 2013

Cześć 8)
Wstałam chyba z jakąs godzine temu.Znów te dzieci mnie obudziły.Ja je przywiąże do łózka normalnie w nocy.Jeszcze nic nie jadłam i cały czas coś w moim brzuchu się odzywa i prosi o jeść.Nie chce mi się teraz iść.Zaraz ide się ubrać bo jeszcze w piżamce.Nic mi sie nie chce troche.Mam niezły spoam na Tumblr'ze.Co chwila ktos albo zreblogował iwgl.I tak tego wszystkiego mam jeszcze mało ale dobra.Stwierdzam,że sie od tego uzależniłam.Musze porobić reklamy D : Spam spam spam spam.

Szukam sobie ogólnie creepów.Musze mieć.Juz od dłuższego czasu się nad nimi zastanawiałam,teraz podjęłam decyzję.Ale nie moge znaleźć tego czego szukam.Nie chce jakiś wymyslnych z galaxy czy kij wie czym,podejrzewam,że kosztowałyby BARDZO dużo.No ba.No i jutro fryzjer.Nie moge sie doczekac.Cały czas tez o tym pisze iwgl ale sie ciesze xD No nic,trzeba znów spamic. 8)

Cos się nie odzywacie,pisac komentarze dajcie jakiś znak zycie,że wgl jeszcze ktoś to czyta x___x


8 ) ) ) ) ) 

You Might Also Like

0 komentarze