Spać.

wtorek, lipca 16, 2013

Nie moge normalnie spać.Zwariuje zaraz.Spałam sobie wcześniej słodko,jakieś głupoty mi się sniły kolejny raz a potem sie obudziłam i tak juz nie moge spać.Zawsze jak wstane w środku nocy to czuje się jakbym miała kaca kurde.Na gg nie ma nikogo godnego do rozmowy bo ŚPI. ;_; Ogólnie to czytałam aska jakieś laski.Kij z tym wszystkim.Ola mi się żali bo jest na urodzinach u naszej kol. z klasy i to nie jej klimaty.Tak jakoś ciesze się,że już jest środa.To juz jutro.Tak jakoś czas płynie szybciej albo mi sie wydaje.No tak nie dawno się zapisywałam do tego fryzjera,pod konie tygodnia a to już jutro.Trzeba bardzo wcześnie wstać bo mam byc tam na 8:00.A ja jeszcze muszę się uszykowac i iść do miasta.Chciałabym żeby była Agacia bo miałyśmy się wtedy spotkać..no ale na 8:00.Jeszcze się zobaczy wszystko.

No i ogólnie to dzisiaj szukałam sobie gifów z dramy.Jakiś czas temu ją skończyłam oglądać.Koreańska "Love Rain".Nie przepadam za koreańskimi dram'ami ale ta była wyjątkowa.Płakałam przy niej kilka razy..ja chyba zawsze płacze przy takich rzeczach.Jest 20 odcinków.Szkoda,że nie ma więcej bo ja z chęcią bym oglądała dalej.Jets ona dośc ciekawie zrobiona bo na początku jest pokazana historia * w 2-4 odcinkach chyba około* przebieg zdarzeń rodziców a potem przebieg podobnej sytuacji ich dzieci.Także jak ktoś lubi takie rzeczy to polecam i zachęcam ogólnie xD ( Uwielbiam tego gifa,ona się wtedy upiła i jej odwalało xDD tutaj fajna scena też była *-* xDDD )

No i ogólnie to zrobiłam wcześniej foty rysunku na tej z tych sztywniejszych kartek.To taki jakby szkic długopisem.Ogólnie to rysując siedziałam na tiny i pokazywałam Paulinie xD I się rozgadałyśmy,o muzyce było też o fejmach.Wszystkie chyba tematy.Było bardzo fajnie.Podoba mi się ta postać.Będzie tutaj jeszcze dużo szczegółów.Np. w lewym dolnym rogu będzie siedzieć lalka.Znalazłam tez jedno foto obrazu dla babci,który kończę juz pewien czas i skończyć nie moge.Chyba dzisiaj się za niego wezme bo to nie ma żartów : - TY MI JUZ 3 LATA TEN OBRAZ MALUJESZ - NO ALE BABCIU WTEDY JESZCZE NIE MIAŁAM PŁÓTNA ANI NIC A JA CHCIAŁAM CI TAKI ŁADNY ZROBIĆ ! D : Oh Boże xD Co za ze mnie wuczka.Tez pokaże obraz przez który pokleiłam sobie palce :d Sprzedaje go koleżance bo się napaliła chociaż nie ma na co ale dobra,kasa będzie. xDDD Przerażam czasem samą siebie.

Prosze,moja kochana ' ciemna postac ' : d Tak,zgadza się włosy są przyczepione na takie sznurki od kukiełek i oplata to róża.Na każdym kosmyku tak będzie.Jeszcze gdzieś obok namaluje się coś podobnego,myślę,że fajnie to będzie wyglądać c:

Obraz z wystawy na koniec roku.Wyglądał inaczej wtedy bo nie był skończony.Tło było byle jak zrobione by chociaż było.Zależało mi na pokazaniu tej pracy,pani od zaj. plastycznych tez więc jakoś dałam rade. : )



NARA 8)








You Might Also Like

0 komentarze