Woda.

niedziela, maja 12, 2013

He-heloł :3
Przepraszam,że zaniedbywałam przez ostatnie dni bloga ale duzo ostatnio się dzieje.Ale za to mam bardzo dużo do pokazania :3
Ten post przeznaczam na jeden art.jest to oda przedstawiona jak kobieta.Może to troche dziwne ale jednak w sztuce patrze na wszystko inaczej.Art moim zdaniem jest dość ciekawy, a dlaczego? Bo nie wszystko jest zrobione idealnie równo i tak samo.Co chcę przez to powiedzieć? To:

                                                                  http://besty.pl/2356851


"Woda - też czasem jest inna nawet jeśli jest taka sama"
Co mnie natchnęło by narysować wodę w taki sposób i jeszcze wstawić to na besty? Nuda oraz chęć pokazania tego,że nawet jeżeli w tym przypadku taka woda,no woda jak woda,płynna substancja , zwykle kolor niebieski itp,że nawet ona się zmienia,tak jak np. ludzie.To była główna myśl jaką kierowałam się rysując ten art.Jestem z niego bardzo dumna. + best , pomysł , wszystko było całkowicie wymyślone przez Mua.

Teraz pokaże to w kilku zdjęciach przebieg rysowania :3








No i tak to właśnie było XD
Nie dziwcie się,że zawsze jest tak dużo zdjęć ale ja bardzo lubie fotografować XD To taka moja 3 pasja po malowaniu i muzyce.
Mam nadzieję,że sie podoba,że nie żałujecie,że wpadliście tutaj XD 
Zachęcam do zadawania pytań na moim asku:

Do czytania i oglądania moich prac także na photoblogu:

No i do lajkowania ! XD :


Sayo :3


You Might Also Like

2 komentarze

  1. piekny rysunek ;) chciałabym wiecej akich blogów, mogłabym sie inspirować. tż lubie rysować ;)
    mam taka malutka prośbe . jeśli bym ci wysąłła jedno zdj. to dodałabys taki efekt galaxy do nuego? tylko mocniejszy ;)) prooooszę ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miło mi to słyszeć XD Dziękuję ogólnie. Tzn też zależy jaki,oczywiście,że mogłabym zrobić.Tylko musze wiedzieć własnie dokładnie :3 masz łapaj moje gg 3576703 skontaktuj się to jakoś się dogadamy : D

    OdpowiedzUsuń