Lady Demon - dalsze postępy.

wtorek, maja 14, 2013

Cześć ! c :
A więc,dzisiaj zbytnio nie miałam czasu czegoś narysować.Jako,że Klaudia jest w 2 gimbazie to razem z koleżankami robi projekt na koniec klasy i dzisiaj poszłyśmy po rzeczy do doświadczeń no i zeszło troche bo to po tym na lody, do Gośki itp.Ale jednak mam coś do wstawienia c:
Jest ko dalsza część Lady Demon.Nie zrobiłam za wiele no bo przez wszystko,całe zamieszanie związane z ocenami nie ma czasu.Ale spokojnie do końca maja tak będzie, czerwcu to właściwie będę dodawać więcej no i w wakacje...też raczej dużo ale z odstępami,no wiadomo do babci zajechać na tydzień a to robote dorywczą znalazłam XD *Tak ja 2 gimbaza prawie 3 robote se znalazłam*.Wszystko możę być możliwe. XD
A więc,do tego czasu zdążyłam zrobić jej tatuaże na klatce piersiowej,falbankę na gorsecie, no i skórę.


Gomen za jakoś ale mój telefon mnie nie lubi :c
Ogólnie to postanowiłam zrobic coś innego.Jako,że demon zazwyczaj kojarzy się z czymś złym postanowiłam zrobić jedną stronę ..dobrą? Można powiedzieć,że w religii są to Demony Boga, Anioły czy coś takiego.No i druga strona to już są te..zue XD

Otóż to mam nadzieję,że chętnie tu jeszcze wpadniecie :3 
Sayo ! :3

You Might Also Like

0 komentarze