Little Sister.

wtorek, maja 14, 2013

Witam ! : D
Otóż to po dodaniu wcześniejszego posta zorientowałam się po przeszukaniu innych folderów,że mam jeszcze około dwie prace XD Drugą pokażę w następnym poście.Musze wszystko wyjaśnić iwgl XD
"Little Sister" jest to postać z gry,to dziewczynka,która przypomina zoombie,jest ubrana w sukienkę oczywiście zakrwawioną i porwaną .Takim jej charakterystycznym znakiem,że tak powiem jest niebieski motyl.Wygląda tak :


Jest ona tutaj ukazana jako człowiek no i jako jej wygląd ukazany w grze.

Kiedyś bardzo dużo razy ją rysowałam i pewnego dnia przypomniało mi się o niej.No i tak powstał ten o to jeszcze nie skończony rysunek :


Ogólnie to na początku miało to być jakieś zoombie i w trakcie robienia twarzy wpadłam na pomysł z Little Sister.Więc na rysunku zbytnio jej kolor ciała nie odpowiada temu właściwemu,ale to nic XD To Little Sister z przyszłości XD
W najbliższym czasie postaram się to skończyć.Najgorzej jest z jej sukienką więc może troche to potrwać.
Mam nadzieję,że się podoba : 3 
Sayo ! : D


You Might Also Like

0 komentarze