52.

piątek, lutego 01, 2013

Witam !
A więc dzisiaj mam wam do pokazania obrazy,które wczoraj skończyłam.Pierwszy obraz on ogólnie był skończony jeszcze 31 grudnia ale postanowiłam,że dodam mu ładniejszych barw i poprawie kredkami C : Drugi zaś też miał kompletnie inaczej wyglądać,na dodatek został...zepsuty ponieważ mądra ja postawiłam go jak wysychał i porobiły się zacieki XD Ale na szczęście jest dobrze C :
Bardzo was przepraszam za te porozwalane kredki ale kończyłam to wieczorem i dośc późno skończyłam i nie miałam już siły zbierać i ich układać XD



Tak się składa,że wcale nie miało to tak wyglądac,w mojej wizji wyglądało to tak,że ona siedzi na ławce a za nią ogród i pełno kwiatów ale jednak postanowiłam narysować ją na łące , z drzewkami dalej iwgl... XD

Pierwszy obraz był malowany pierwszą warstwą mazakami i markerem , market można zauważyć na ramce.Później gdy dostałam kredki pomalowałam tło i ramkę.Obrazek nie miał wgl tak wyglądać,rama miała być biała,tła też nie miało być ale wczoraj *dopiero* wziełam się za to i skończyłam C : Zadowolona jestem bardzo xd.
Mam nadzieje,że się wam spodobało,jutro postaram się także coś wstawić XD

You Might Also Like

0 komentarze