C : !

czwartek, stycznia 31, 2013

Cześć!
Wybaczcie prosze,że nic nie wstawiałam,ale za to mam dość dużo do dodania C : Powodem tych...bardzo dużych zaległości jest po prostu i brak czasu ale i problemy osobiste.Teraz mam strasznie trudny czas,mam takie dni,ciężko bardzo,brakowało mi weny i chęci do czegokolwiek .Bardzo prosze o wyrozumiałość,gomen,gomen,obiecuje,że nadrobie zaległości C :
Jako,że za pieniądze,które dostałam na święta zainwestowałam i kupiłam sobie 72 kredki akwarelowe Mondeluz *jaksięniemyle* firmy Koh - Noor *teżjaksięniemyleGomenbrakpamięcidonazw*. Są bardzo dobre,jest strasznie z nim zadowolona.Miałam już przyjemnośc nimi kolorować , no ba.Chyba wam wspominałam,że wzięłam udział w konkursie *ahtazawodnapamięć* i dostałam nagrode w postaci dwóch ołówków *takżeztejfirmycokredkizakupiłam* i duży szkicownik.A i rzecz jasna gumkę do ścierania C : Jestem z siebie taka dumna ! XD
Gomen za to,że dodaje przyklejone ale niestety nie chce mi się potem drugi raz przyklejać do biurka XD
Kredki + woda

Kredki.

Jeden z ulubionych.Nazwałam ją Księżycową Damą.
Kredki + woda

A to jest siostra Księżycowej Damy - Śmiertelna Dama.


Z tego jestem bardzo dumna.

Nie dokończony szkic xd

Tu też XD

Tzw. moja Złotowłosa Dama.
Kredki.

Oczko XD

Miała to być Lana Del Rey ale mi troche nie wyszła jak ona XD.
Kredki.

Kredki.



\

Mam nadzieje,że wam sie podobało,gomen za prace nie dokończone, C : !

You Might Also Like

0 komentarze