Z dnia

Kisielek, kanapeczki i batonik - z serii " Wczorajsza Królewska niedziela"

poniedziałek, października 21, 2013

Wczorajsza Królewska Niedziela 
By Klaudzia



Wczoraj dzień minął dość porywczo. Jako, że wczoraj była niedziela to trzeba było iść do kościoła. Z rana niestety *stety* nie mogłam się wybrać na poranną mszę więc poszłam razem z Gosią na różaniec o 17:00. Nie zostawałyśmy na tą druga msze po różańcu ale ksiądz był tak miłościwy, że podbił mi pieczątkę za niedzielę xD ♥ Cały dzień praktycznie albo pisałam z kimś na fejsie albo rysowałam. Własnie, muszę się wam pochwalić moim arcydziełem. Jestem z tego tak dumna, że napatrzeć się nie mogę. Jeszcze jest nieskończoną i dzisiaj chyba jeszcze nie będzie bo uczę się na poprawę z fizyki. Ogólnie chcę ogarnąć lekcje i musze sobie kupić jakić kalendarz do organizacji, zapisów itp. Wtedy jest mi łatwiej. Mamy się zapytam może ma jakiś.




 Czas na pisanie kolejnych postów !

You Might Also Like

0 komentarze