Oj Klaudia,Klaudia.

środa, września 11, 2013

No nic niestety.

( Obrazek : Grafika Google. Love Sucks - My Ex is a Vampire )

Ale mamy zaległości xD Nie mam czasu ostatnio, jest nawał roboty, pierwszy sprawdzian już miałam o sobie z fizyki. Dużo prac domowych a w weekendy wychodzę ze znajomymi. Niestety ale będę musiała trochę ograniczyć pisanie tutaj. No cóż, czy dużo się działo? Trudno powiedzieć ale było bardzo fajnie co jest dość niespotykane u mnie bym była zadowolona podczas tygodnia chodzenia do szkoły. Plan fakt, że jest koszmarny. Codziennie 7 lekcji + czasami 8 bo zajęcia dodatkowe. Jest dużo gadania, o tym, że niedługo testy. Na religii o bierzmowaniu. Wgl to nie wiem jakie sobie imię wziąć. Podajcie mi jakiś kilka fajnyych ; A ; tylko nie Klaudyna czy coś XD Nie chce być " Klaudią Klaudyną ". Ostatnio, tak jak przeważnie już na jesień zaczęłam słuchać techno szitu, np. Blood On The Dance Floor. Kocham ich mimo wszystko. Zawsze jak mam zły humor zapuszczam sobie ich jakieś kawałki i jest lepiej XD Mam ich większość piosenek zgranych, 2 - 3 albumy chyba przesłuchałam. Od 3 lat sobie ich słucham i jest dobrze, ostatnio dodali kilka piosenek nowych. Mi podoba się najbardziej "Redeemer" - nie wiem czy dobrze, tego z tego co pamiętam a nie chce mi się patrzeć D : Podobają mi się ich pomysły na wygląd. 
No cóż, reszta w kolejnych postach c:

You Might Also Like

0 komentarze