Praca Konkursowa + Lady Zoombie.

wtorek, kwietnia 16, 2013

Cześć c:
Przepraszam,że tak dodaję co kilka dni ale ostatnio zebrało się u mnie dużo nauki.Mamy już kwiecień..juz można powiedzieć,że połowa,poprawki czas zacząć.Ale jednak typowa Ja na lekcjach zbytnio nie uważam - tylko rysuje.Praca robiona w piątek 15 kwietnia na niemieckim xD
Widać,że na niemcu bo jeszcze załapało się polecenie z książki xD Nazwałam ją Lady Zoombie bo mi się tak skojarzyło jakoś xD Najbardziej podoba mi się w tej pracy kokardka i loczki.Jak na pracę robioną szybko i to na lekcji jestem dumna xD

Teraz powiem coś o pracy konkursowej. Warmia - Mazury - woj. w którym mieszkam ogólnie na moich terenach zorganizowano konkurs pt. Co kojarzy ci się z Warmią itp. takie te.Otóż wpadłam na pomysł przedstawienia tego w formie kobiety.


Jest to tylko kawałek,jutro postaram się wstawić dalszą część pracy.Lecz..jeszcze dużo zostało a mam czas do końca tygodnia.Muszę się wyrobić,mam dużo nauki za dnia więc takie prace robie w nocy.Poświęcę się bo art przykuł moją uwagę i zainteresowanie więc nie mam zamiaru rezygnować.Z oka powyżej spływa rzeka,z drugiego promienie słońca.Z lewej strony znajduje się warkocz , w niego wplecione są kłosy i kwiaty.Powyżej jest kawałek śmigła (?) wiatraku.Z prawej włosy "zamieniają się" w kłosy , powyżej z wystających włosów wystaje chatka,włosy są zrobione w formie siana,które kładło się na dachy.Postać trzyma duży bukiet pełen kwiatów polnych charakterystycznych dla tego regionu.Jako,że jednak musiałam zachowac ten swój styl dodałam kolczyki i tatuaże w formie kwiatów i słońca.
Przeglądałam prace z zeszłego roku , które otrzymały nagrody w tym konkursie i zazwyczaj były to jakieś pola,chaty,zabytkowe budynki.Ja postanowiłam zrobić coś oryginalnego i połączyć to wszystko w jedność i ukazać jako kobietę.Mam nadzieje,że nie zmarnuje się moja praca jaka wkładam w to. :3
Życzcie mi powodzenia XD ! 

Mam nadzieje,że prace się podobają.Postaram się w najbliższym czasie dodać coś jeszcze c :
Branoc ^ ^ 


You Might Also Like

0 komentarze