Ojej.

poniedziałek, kwietnia 08, 2013

Cześć !
Troche tak dziwnie po takiej nieobecności znów tutaj pisać.No ale cóż.Z powodu licznych przypadków,sytuacji i tych innych wiecie no, no po prostu nie mogłam regularnie wchodzic i dodawać posty.Ostatnio duzo się dzieje,aż za duzo.A to trzeba juz zacząc oceny poprawiać.I ta cholerna zima ~
No ale postaram się wstawiać no najmniej post na tydzień.


Przez ten czas dużo ćwiczyłam,duzo rysowałam i ...jest ogromna zmiana.Przestałam rysować mangowe postacie.Zaczęłam rysowac...prawdziwe?Jak kto sobie okresli tam.Przez ten czas także "nauczyłam" się rysowac tymi kredkami,coraz lepiej wykorzystuje ich możliwości.Na prawdę jestem bardzo zadowolona z siebie .Wręcz dumna.Bo robię postępy,przynajmniej ja jej zauważam i bardzo się cieszę.

Noctis z FF.Z dedykiem dla mojej przyjaciółki i Bogini Agaci XD <3 Bo Go uwielbiasz ! XD

Jeden z ostatnich mangowych obrazów.Wpadłam na pomysł zrobienia "szkicu" na płótnie długopisem,nazwyklejszym czarnym.Jest to nie dokończony szkic.Obecnie jestem już w trakcie kolorowania.

Także nie dokończony.Jest to moja wyobrażenie Japońskiej Bogini Słońca.Zainspirowane książką , tzn Mitologią "Ludy Starożytnej Japonii". xd 
To są tylko początkowe "fazy" wkraczania w technikę jaką teraz się posługuję.Zaczeło się to od niewinnej Bogini a teraz rysuje tak jak jest.Więc teraz ukażę wam jedną z tych nowych technik.Jets to praca robiona w nocy xD Tak wiem to dziwne ale miałam przez kilka dni problemy ze snem więc straaaasznie się nudziłam,usiadłam do biurka i przez prawie 4 godziny rysowałam xD I to jeden ! XD Cóż,to wymaga troche czasu,chęci i pracy ale efekt jest boski moim zdaniem c : !

Przepraszam,że nie jest odwrócone ale wstawiam na szybko xD Jutro wam prześlę końcowy efekt,praca jest skończona więc nie musze nad nią siedzieć xD 
Wszystko robione jest ręcznie,prócz "tła" czyli "ozdób" za postacią.Zwykły długopis,szkic ołówkiem .Robione z jakieś 4 godziny.
Mam nadzieje,że moja zmiana w technice,rysunku i tym wszystkim jest tą dobrą zmianą ale tak jak wszystko i wszyscy potrzebujemy zmian ja także wymagam od siebie nowych doświadczeń c : Mam nadzieje,że wam się podoba,zapraszam do czytania dalszych i wcześniejszych postów. : 3 

You Might Also Like

0 komentarze