Noctis.

poniedziałek, lutego 04, 2013

Ohayoo!
No cóz,pierwszy dzień po feriach minął,leniwa Klaudia zamiast pisać notatki to robiła komiks XD Aleeeee nie skończyłam ALE *znówtealeXD* mam za to ..portret (?) Noctisa z Final Fantasy.Ogólnie to nie wyszedł mi zbytnio jak on ale i tak jestem z tego bardzo dumna.Wielkie pozdrowienia dla Agaci - tej która mnie zaraziła Noctis'em XD Ogólnie to dla Ciebie rysuneczek <3.

Dla Agaci <333333

Mam nadzieje,że się podoba.Przepraszam was za to,że dodaje ..no mało.Ale szkoła,życie prywatne i czasem nie ma czasu.Ale się staram dodawać coś codziennie,nawet jeśli pojedynczo to chce byście wiedzieli,że angażuję się i wkładam w tego bloga wiele pracy , czasu i wysiłku.Jest dla mnie to bardzo ważne C : 
PS Mam zamiar zmienić tło bloga,wszystko można powiedzieć.Nie wiem jeszcze w jakim czasie.

Do następnego postu : 3 !

You Might Also Like

0 komentarze