29.

sobota, listopada 03, 2012

Cześć,znów. XD
A więc,jak tam mój rysunek,aaaa dośc..wolno mi idzie xd jeszcze muszę pomyśleć nad ramką .. i to szybko bo inaczej nie skończę pozostałych elementów.Oto zdjęcie jak teraz wygląda:


Dziś też na koniec dniaa tak pokażę stare rysunki..z..z...około 3 klasy podstawówki..to było gdzieś w .. w.. xd ...2007 roku.Tak gdzieś rysowałam już od 1-2 klasy..czyli gdzieś 2006 - 2010.
Są też z 2011 roku.
Too jest z około..hmmhmhmh...xd 2011

Tsaa,była jazda na Witch . To gdzieś..08-90 e.


To jest taki jeden z najlepszych,albo mi się wydaje.


Takie takie Chibiii lool xd

Tak jakoś narysowałam wtedy,była jazda także.

Jakiś taki nawet ładny wyszedł xd 

Lool jakie krzywe oczy xd

To gdzieś z 2010 roku,to z serii początku rysowania M&A . 



Czy wam też się nie wydaje,że to było takie pierwsze Chibi zanim zapoznałam się z tym? XD 
No nic,takie staree stare xd 


Sayooo ~ ;3

You Might Also Like

0 komentarze