Uwaga.

sobota, września 29, 2012

Ohayooo Gozaimas.
Musze Was powiadomić o tym iż zepsuł mi się komputer.Pewnie zastanawiacie się ,komputer zje*any a pisze posta,otóż to mam jeszcze laptopa, z którego nie moge często korzystać więc wnioskując przez jakiś tydzień..może więcej może mniej niestety nie będę mogła dodawać postów.Obiecuje,że jak już komputer będzie naprawiony powstawiam dość dużą ilość obrazków.Jest nudno więc..rysuje i rysuje i całkiem sporo już się narysowało.Po za tym pokażę Wam także rysunki,moje pierwsze rysunki związane z mangą & anime jak i te początki "inne".Więc dobranoc,postaram się narysować jak najwięcej ^ ^



Klaudia :3

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Oj szkoda,że zepsuł ci się ten komputer :/

    Dopiero teraz odkryłam Twojego bloga i przyznam,że strasznie podobają mi się Twoje rysunki :D Masz talent do rysowania :3

    OdpowiedzUsuń