Daimond - 14.

wtorek, sierpnia 07, 2012

A więc witam.Dość dawno nie wstawiałam iż rysowanie mnie po prostu wciągnęło xd Mam chyba dość dużo rysunków już skończonych i wgl.Wybaczcie jak one będą..takie.no..nie za bardzo xd Rysowałam je zazwyczaj w nocy kiedy ładował mi się odcinek anime xd Oh.Głównie to manga.Ale jest jeden także mój ulubiony naszkicowany ( sama wymyślałam ) Byłam dość zaskoczona,że nawet jak na mnie ładnie wyszło.A więc:

I także moja ulubiona postać tak,że wymyślona.DA BUM TSS.

Łuczniczka dla Babci c:
(Wymyślony xd )

Dla kuzynki w jej nowym notesie,z którego nie chciała mi dać kartki = 3 = 
(Wymyślony) XD

(Wymyślony)

(Wymyślony)

(Przerysowany z neta xD)

(Także wymyślony xd)

(Wymyślony)

Mój ulubiony o którym wspominałam wcześniej.
(Wymyślony)

Ta postać narysowana dla kuzynki mi nie wyszła xd
(Wymyślony)

(Wymyślony)
Niektóre są rysowane na kartkach Hello Kitty xd One były rysowane gdzy byłam u babci a,że kuzynka nie chciała dać mi innych tylko Hello Kitty więc..xd
Mam nadzieje,że się wam podoba c:

You Might Also Like

1 komentarze

  1. pierwsze 3 są do siebie podobne ale ładne :D ogólnie wszystko ładne

    OdpowiedzUsuń