Diamond - 2.

sobota, czerwca 09, 2012

Oto rysunek z serii - Mam jazdę na Lolittki.

Rysowałam go..na pewno nie krótko ale też i nie za długo.Jestem dość zdziwiona,że rysowałam go od razu długopisem.Sukienkę przerysowałam z grafiki Google. XD Nie miałam pomysłu na sukienkę,ale teraz już czaasem mam i nie szukam w necie.Nie wiem czemu ale bardzo lubie rysować je z maskami.Czasem  takie cyber gotki.Dziś narysowałam także Lolittkę trzymającą róże siedzącą na takim dość..no nie wiem,bogatym fotelu?O! Coś jak siedział Ciel z Kuroshitsuji na jednym z obrazków.Zaaraz go zgram ale najpierw muszę zrobić zdjęcie..Matko Boska xd.. - kilka sekund później - widzę,ze narysowałam aż 3 dzisiaj rysunki.Prosze o wybaczenie bo dziewczę na fotelu jest nie wycieniowane.Mam jeszcze tutaj Gumi i jakiegoś Nekosia xD
Muszę iść,później wstawię.
 Sayo ~

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Godne podziwu *u* Naprawdę uwielbiam rysunki lolitek <3

    kawaii-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że najpierw wypadałoby się nauczyć proporcji ludzkich i podstaw rysunku, a potem dopiero rysować.
    Jak się przyjrzeć, to ta dziewczyna jest kompletnie nie proporcjonalna. jej szyja jest za długa, kompletnie nie ma talii, a ni kształtów kobiecych, głowa jest za mała i nie okrągła, oczy są kompletnie za daleko, a kolana za nisko. Najpierw naucz się podstaw ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem.Niestety nie mam jeszcze aż takich zdolności plastycznych.Uwierz mi,próbuję się uczyć podstaw lecz czasem nie mam na to czasu.Trzeba też liczyć się z tym iż mam dopiero 14 lat ^^ więc dopiero tak jakby zaczynam.

      Usuń