Zmiana na blogu.

poniedziałek, września 16, 2013

Cześć i heloł.


Jak da się zauważyć podpicowałam trochę bloga. Od jakiegoś czasu to planowałam jednak nie miałam czasu i choć dzisiaj miałam go dość mało wzięłam się za niego. Podoba mi się teraz bardziej. Poprzedni wygląd był dobry ale mi się znudził. Nie ma teraz w nagłówku dużo tych przesłodzonych dupereli xD Postawiłam na prostotę. Klasycznie iwgl. No i nie rzygamy słodkością. Mam nadzieję, że nowy wygląd jest dobry i Wam się podoba : ) 
Jak widać dodałam stronę ' Kontakt / Współpraca / Reklama ' . Jest tak wszystko opisane. Miałam zamiar napisać posta a nie babrać się w strony ale to musiałabyś pisać co jakiś czas a to tyle zachodu a mi się nie chce * leniuszek *. Tak jest dużo lepiej. Dodałam także listę z etykietami. Będzie łatwo dostać się do artów czy też outów np. No cóż, ja musze lecieć, fizyka mnie woła c: 

You Might Also Like

0 komentarze