Ja - czyli zmiany na przełomie roku.

sobota, września 14, 2013

Przeglądając swój profil na fejsie oglądam stare foty, które dodawałam jakiś rok temu ( 2012 ).

No ogólnie fejsa to mam od 2012 roku. Znaczy się profil, na którym obecnie jestem. Wcześniej miałam założony ale coś mi nie pasowało i założyłam ten, który jest teraz. Z ciekawości poprzeglądałam stare zdjęcia, które dodawałam i musze stwierdzić, że zmieniłam się w ciągu tego czasu. Wyglądam dużo lepiej i tak się czuje. Zmiany jakie wprowadziłam na początku czerwca tego roku bardzo dobrze na mnie wpłynęły. Duchem i ciałem czuję się dobrze. Znalazłam też zdjęcia jak jeszcze miałam długie włosy, to było gdzieś.. hm.. początek 1 gimbazy jak mnie pamięć nie myli. Są straszne więc xD Miałam takie ładniejsze zdjęcie w długich ale gdzieś mi się zapodziało. Tych folderów, zdjęć jakiś obrazków jest dużo. Też skleiłam kilka z jakiegoś miesiąca, ze względu na kolor włosów. W drugim półroczu 1 klasy gim. zaczęłam farbować włosy. Mam kilka z tego roku zdjęć w czerwonych włosach. W poprzednim roku też takie miałam. Może bardziej bordowe. Niestety nie mam tego zdjęcia. Chyba... chyba, że jest na starym fblu ale nie chce mi się szperać bo tam też jest całkiem dużo. Może poszukam później, jak nie zapomnę. Co do włosów to... były farbowane kilka razy na czerwono i na fioletowo. Niestety szamponetką nie zrobisz dobrego koloru fioletu bez przynajmniej rozjaśniania więc mam zdjęcie jak przez to miałam ciemniejsze włosy, bo taki był efekt. Ma też foty jak jeszcze ubierałam się cos w rodzaju Tomboy'a xDD Oh tak.

.2012.

OH NIE BOŻE XD
Wyglądałam po prostu strasznie. Ale to dlatego, że to czas gdy miałam problemy. Szczerze to moja twarz chyba nic się nie zmieniła. Wszystkie zdjęcia sa koszmarne. No może te ostatnie, nawet, nawet. 
Początek kwietnia. Zdjęcie z "Mew" , w sepii i pierwsze to cały kwiecień. Cos mi sie poebało i źle ustawiłam. No to takie z serii : Klaudia i długie włosy. Do pierwszego zdjęcia w krótkich włosach całe życie w długich. Po "Mew" jest foto, pierwsze foto w krótkich włosach. Od tamtej pory regularnie ścinam na krótko. Tak wgl to te w okularach to z czerwca. No i tak aż do sierpnia.Ostatnie zdjęcie pokazuję jaki kolor miałam po użyciu fioletowej szamponetki.


.2013.

Zdjęcia od stycznia tego roku do końca tych wakacji.No i mamy moje czerwone włoski. Wcześniej oczywiście było robione z jakieś kilka razy szamponetka inne odcienie czerwonego i fioletowego aż trafiłam na "Winną czerwień", która dała mi dobry efekt. Podobał mi się ten kolor. No i oczywiście, cały czas krótkie. Nie chciałam zapuszczać. Jak cały czas się miało taką samą długość to po prostu zbrzydły mi. Nie żałuję, że obcięłam. Juz nie pamietam jak to mieć długie włosy xDDD

No i mamy obecnie.

Jeszcze końcówkę wakacji i trochę września przechodziłam w tych blondach i innych odcieniach. No i teraz moje piękne szaro - fioletowe włoski xDD Jak patrze na wcześniejsze zdjęcia  na te to skromnie mogę przyznać, że wyładniałam od tamtego roku. Oj Klaudia, Klaudia ...... Strasznie mi się wydaje, że miałam taką puciowatą twarz ; A ; Podoba mi się bardzo obecna "Ja". Jak już wiele razy to pisałam, że jestem z siebie dumna. No cóż, trzeba było się pomęczyć. Pewnie za kilka lat powiem to samo co teraz XDD



You Might Also Like

0 komentarze