Z dnia

BaDumTss ~

piątek, września 13, 2013

Wstaję rano.
i..
kto by się spodziewał,że zobaczę szaro - fioletowe włosy.Z serii : Klaudia bawi się rozjaśniaczem i pianką.




Efekt całkowicie nie zamierzony. Ogólnie to na początku to byłam w lekkim szoku. Nie spodziewałabym się, że sobie wstanę i będę miała taki kolor. No nic ale ogólnie bardzo, bardzo mi się podoba. Oczywiście Gosia z pytaniem co ja zrobiłam. No i pytania w szkole. Ale stwierdzili, że mi nawet ładnie, że i ogólnie kolor jest fajny no i nie spotykany przecie tak  tak xDD. Teraz raczej nie będę już z nimi nic robić. Ciekawe ile to wytrzyma. Mam zamiar dopiero na święta walnąć platynę i niebieski kolorek. Wcześniej pisałam, że znudził mi się fiolet więc czas na nowość. Teraz je trochę zapuszczę by je odbudować. Bo one zapewnie cierpią teraz xD No i chce robic różne wymyślne fryzury typu koczki. Mam zamiar także zapuścić grzywkę. Będę miała teraz prostą dopóki nie będzie juz wpadać mi w oczy. Potem umodeluję na bok a gdy będzie wystarczająco druga robie przedziałek. Nie miałam jeszcze przedziałka, chce spróbować czegoś nowego. Jak nie będzie mi pasować to najwyżej znów zetnę na bardzo krótką, na prosto oczywiście. Więc co do włosów to są moje najbliższe plany. Za jakieś 15 minut będzie u mnie Gosia. Potem jedziemy do niej. Bede u niej nocowac uu xD Pewnie będzie zabawnie. A teraz pokażę kilka zdjęć XD






Jakie paczałki.

Aaaa moje ulubioneee 

Jak ślicznie.

Jedne z ulubionych D :



You Might Also Like

0 komentarze