Sztuka - Czyli " Mój sposób przedstawiania emocji i uczuć za pomocą ołówka"

wtorek, sierpnia 20, 2013

Więc.
Postanowiłam zrobic taka małą notkę tematyczną.Nie wiem czy można ją tak nazwać ale dobra.Chciałabym trochę opisać czym kieruję się rysując.
Każdy mój art jest dokładnie przemyslany i wcale nie mam tu do końca na myśli szczegółów np. na postaci.Zawsze uważałam,że..jakos widze wszystko inaczej.Inaczej wszystko postrzegam.I chce to pokazać rysując.Jedynym czego pragne w mojej "przygodzie ze sztuka" jest to by ludzie,którzy patrzą na moje prace popatrzyli na nie z innego punktu widzenia.Chce poprzez rysunki przekazać ważne przynajmniej moim zdaniem rzeczy.Ukazuje trudności życiowe,szczęście,miłość,lęk,ból.Niektórzy nawet nie zdają sobie sprawy...jak można przekazać uczucia poprzez sam KOLOR.Tylko myśli można wyciągnąć np. z koloru złota.Jednym z moich prac,których tutaj chyba jeszcze nie wstawiłam jest "Maska Prawdy".Jest to kobieta w stroju na bal maskowy.Ma na sobie maskę,która sięga to linii warg o kolorze złotym,z różnymi wzorami.Postać ma też na policzku opaskę z puzzlem na którym widnieje konar drzewa.Kobieta ma tak narysowany kształt maski , że widać na pierwszy rzut oka uśmiech.Lecz po masce z oczu spływa krew.Co to wszystko oznacza?
Maska,którą ma na sobie ta postac ukazuje prawdziwe uczucia jakie kryjemy w sobie.Ona jest uśmiechnięta tylko w części gdzie nie ma maski.Oznacza to,że...że ona ukrywa swoje prawdziwe uczucia..że ukrywa swój ból i stara się usmiechać stąd ta krew..bo płacze.To są łzy o kolorze czerwonym,wybrałam jako krew bo przyjmuje się,że serce ma kolor czerwony.Więc tutaj serce płacze.Rózne wzory oznaczają rózne problemy,bo nie zawsze jest ten sam powód do bólu.
Puzzel oznacza część kobiety,część uczuć.Konar drzewa oznacza,że nie pokazuje,że ją coś boli.No bo jakby nie patrzeć jak kopniesz drzewo to nie reaguje,krzyczy z bólu w sobie bo nie ma jak krzyczeć.Ona jest takim drzewem,nie pokazuje,że cierpi.
No i dlaczego kolor złoty.Bo złoto jest ciężkie a prawda tez taka bywa.
Kocham rysować,kocham to wszystko układać w jedną całość.Chce dać jakiś sensowny przekaz nie tylko cos przerysować,chce by to co rysuje miało SENS.Chce by moje prace dawały do myślenia.W dzisiejszych czasach sztuka umarła.Nieliczni potrafią ją przedstawić.Nie mówię tutaj o sobie.Nie uważam siebie za geniusza i artystkę.Ale..nosz kurde,patrząc na ten sam FEJSBUK.Tam sa lajki za to,że ładnie przerysowałaś/łeś szklankę ~ No ludzie co to za sztuka przerysować szklankę.URUCHOM KURDE WYOBRAŹNIĘ I SAMA/SAM COŚ WYMYŚL I NARYSUJ.A nie,krzywo na dodatek zrobi i 500 lajków.A ktoś kto sam coś wymyślił nawet 100 nie ma.Tu juz mi nie chodzi o lajki.Bo chuj z lajkami.Podaje przykład tego,że prawdziwa sztuka moim zdanime umarła..Prawdziwą sztuką jest coś od nas.Coś własnego,coś na co TYLKO my mogliśmy wpaść,coś co JEST NAMI.Może i nie każda praca jest bardzo oryginalna,są podobne ale jednak rózne.No i nasze.
Nie trudno przerysować więc i  nie trudno samemu się wysilić.Przerysujesz tą szkalnkę no..i co z tego?CO z tego,że jest ładna,jest nudna,nie ma w niej nic wartościowego.Nienawidzę nudnych rzeczy,nienawidzę tego.Dlatego też i staram sie inaczje ubierać itp. Jednak najbardziej swoja innośc pokazuje w sztuce.Nie każdemu oczywiście podobają się moje prace,bo zawsze tak jest.Najczęściej jestem troche hejtowana albo dziwnie na to patrzą...ale nie rozumieja o co tu chodzi.Nie próbuję zrobić z kogoś głupka,i ofiary,że nikt mnie nie rozumie.Czasem warto się zastanowic nad znaczeniem nawet zwykłego koloru.

Ludzie zachwycają się byle gównem,prawdziwa wartość niestety nigdy nie była i nie bedzie doceniona.Bądź dumny,nie wstydź się tego,że rysujesz coś innego,że czujesz się inny.Śmiało wyrażaj swoje poglądy,śmiało pokazuj to na kartce.Masz tak wiele mozliwości,wiele do przekazania więc dlaczego to niszczysz ?


You Might Also Like

0 komentarze