Oburzenie.

poniedziałek, sierpnia 26, 2013

NOSZ KUFA.


Właśnie przeglądając fejsa, natknęłam się na posta od wydawnictwa "Waneko", które dodało go około pół godziny temu, że manga "AO HARU RIDE" zostanie przez nich wydana. Przepraszam, że CO? Ta manga jest jedną z moich ulubionych mang i na centrum.mangi BYŁO już 30 rozdziałów. Czekałam na nie tyle czasu i już, gdy dodali ten 30 - sty, to byłam przeogromnie szczęśliwa... teraz patrze i wielkie oburzenie. Przebolałam wydanie mangi "Kaichou ma Maid - sama" dlatego, że.... ŻE CZEKAŁAM TYLKO AŻ NADEJDZIE TAKI DZIEŃ. Na c-m. nie dodawali zbytnio w ostatnim rozdziałów do Kwm-s. Mogłabym sprzedać siostrę murzynom na targu bronią chemiczną za jeden tom, nawet po hiszpańsku ~ Więc na Kaichou byłam wręcz wniebowzięta. Ale 'Ao Haru Ride"? Nie wiem czemu, ale byłam trochę zszokowana, że podjęli się jej wydaniu. Bo zazwyczaj wydawane są mangi z których powstało anime, a z tego to chyba nie ma. Przynajmniej nie patrzyłam, bo nie lubię już zbytnio tego oglądać.  Cała ta jazda na to po 3 latach mi przeszła. Teraz tylko dla odprężenia i zbicia czasu czytam. Jednak mam tych swoich kilka ulubionych tytułów i chciałabym, by zagościły w postaci tomików na mojej półce. Kocham czytać mangi bo są moim zdaniem ciekawsze?  Nie umiem ubrać tego w słowach, ale miło się patrzy na ładna kreskę jakiejś mangi. A W ANIME TO.. NIE ZA BARDZO. Jednak nie wiem skąd ja wezmę na to wszystko kasę.  Na mojej półce od jakiegoś czasu stoi niekompletne:
  • Tokyo Mew Mew - posiadam dwa tomy, manga już nie jest wydawana, wszystkie tomy są więc jest łatwiej.
  • Alicja w Krainie Serc - także posiadam dwa tomy, albo mi się wydaje albo ostatnio wydano ostatni tom.  Pewnie gadam bzdury, bo osobiście w empiku 6 tom widziałam.
  • Pandora Hearts ♥ - posiadam 3 tomy, w tym jeden dostałam od przyjaciółki na urodziny <3  to była moja pierwsza manga, która leżała u mnie na półce.
No... do PH muszę dokupić z 3 tomy, do Tokyo to nawet nie mówię ile, a do Alicji z 4, do tego 1 tom Kaichou. Ja zbankrutuje x_x. Ale na święta poproszę ładnie o tomiki, tak jak rok temu c: Niektórzy mówią, że po co kupować te mangi, raz przeczytasz i koniec. Heh, tak samo jest z książkami ~ Ale ja jakoś lubię kolekcjonować różne rzeczy. Posiadam kolekcję ponad 100 kart z Hello Kitty ~~~~  uwielbiam Hk i patrze karty, a to wezmę sobie jedna paczuszkę, która przerodziła się w kilka paczuszek. Lubię czytać i zbierać książki, marzy mi się taka cała zapełniona półka mangami i różnymi książkami.  Lubię zbierać jakiegoś notesiki kolorowe, słodkie,jakieś, fajne. Tak bardzo lubię Hk, że kupiłam sobie długopis z taką różowa pluszowa główką XDDD. Prawie wgl. nim nie piszę, ale jest xDD.

Także nie ma innego wyboru, tylko czekać i zbierać kasę XD.

You Might Also Like

0 komentarze