Z dnia

Powód zaniedbania bloga.

poniedziałek, grudnia 23, 2013

No, więc miałam tę notkę napisać wczoraj ale jakoś zabrakło mi do tego chęci i jakoś zmęczona byłam.


Więc na początek wyjaśnię dlaczego nic nie wstawiałam na bloga, tak jakby zniknełam. Otóż to już od dłuższego czasu mam problemy ze zdrowiem. Magłe osłabienie organizmu. Nie miałam siły kompletnie.. cały czas tylko spałam. Nawet jeśli połozyłam sie o normalnej godzinie to wracałam ze szkoły i kładłam się spać na kilka godzin. Potem nie miałam siły się ruszyć z łóżka. Wszystko mnie bolało. A ostatnio nawet miałam takie silne bóle mięśni.. myślałam, że to zakwasy po w-f'ie ale by się raczej nie nasilały iwgl.. No i częściej mnie bolał kręsgosłup, że się ruszyć nie mogłam. Oczywiście to jeszcze nie minęło ale w czwartek byłam u lekarza. Dowiedziałam się, że dzieje mi się coś z tym kręgosłupem, że mam jakąś wade. Dostałam skierowanie do specjalisty i po świętach muszę jechać,oraz musze porobic badania. Dzisiaj byłam na pobieraniu krwi. Ogólnie mogę mieć cukrzycę. Więc to raczej nie jest coś takiego zwykłego, że mogę sobie to olać. Nie wiem ale ostatnio jesm jak na mnie bardzo mało. I wgl nie jestem głodna mimo wszystko. No a ja potrafię krzyczeć normalnie jak jestem głodna ~ Więc tak to wygląda. Niedługo się dowiem... a co do pobierania krwi to moja mama stwierdziła, że mam taką ciemną krew, że prawie czarną. Pszypadeg nie sondze.
Tak jakoś od tego czwartu niczego innego nie robie tylko śpie, rysuje, oglądam, czasem jem. Wspomniałam, że mało jem jakoś tak i szczerze to jak czuje, że jestem głodna to wgl mnie to nie rusza. No nie wiem. Może to chwilowe. Ale jutro mamy wigilię a ja chce się najeść ~ Będzie tyle dobrych rzeczy więc...no cóż. I wróciła mi gra na gitarze. Codziennie przynajmniej coś gram. Na elektryku. Nie wiem co mi się tak zachciało ale przynajmniej mam zajęcie xD Fajnie tak znów pograc po prawie 2 - letniej przerwie. Więc teraz postaram się dodawać. Do następnej notki.


Ostatnio słucham tego cały czas ~


You Might Also Like

0 komentarze